Thursday 26 July 2012

PROMOTION.!! Naturactor Foudation Murah di bulan Ramadhan..!!

Assalamualaikummmm... :)

Untuk bulan Ramadhan Al-Mubarak saya membuat promosi menjual Naturactor Foundation Meiko dengan harga yang termurah dan teroriginal 100%... Khas untuk para gadis yang nak tampil cantik berseri di Hari Raya Aidilfitri ni nanti.. Hehehe..
Saya masih menjual code yang tersedia di bawah ini sahaja, Jika anda nak kan code yang lain just bagi tahu ja.. Kalau ada, insyaallah saya akan beritahu ASAP..

Code yang tersedia ada :

Sesuai untuk kulit paling cerah (Chinese Lighter)
Artis :  Sofea Jane

Sesuai untuk kulit cerah (Malay Lighter)
Artis : Rossa @ Sharifah Armani

Sesuai untuk kulit natural (Malay) @ nak cerah sikit boleh pilih code ni
Artis : Scha Al-Yahya @ Bunga Citra Lestari

Sesuai untuk kulit malay (Kuning Langsat)
Artis : Acha Septriasa

Sesuai untuk kulit sawo matang
Artis : Ziana Zain

Amat sesuai untuk shading.
Kalu nak nampak hidung tinggi gitu.. Boleh pilih code ni..



Harga promosi adalah RM38.00 !! Muaalllaa..!!!

Promosi bermula 27Jul - 15Aug 2012..
Harga ini tak termasuk postage.
POSTAGE : RM6 semenanjung / RM9 sabah & sarawak (per postage)

Jika anda nak tanya apa-apa atau tahu apa-apa just EMAIL saya di :

cupakoopa@yahoo.com

Insyaallah i give the best services for youu... Hekss.. Jangan salah anggap, saya cuma nak habiskan stock..
Ini BUKAN NATURACTOR TIRUAAN..!! Dan saya BUKANNYA PENIPU..!!
hee... byee..


Thanks for reading..!!

No comments:

Post a Comment